Az alábbi oldalon egy részletes, képekkel tűzdelt segítséget talál ahhoz, hogy könnyen és megfelelően le tudja adni rendelését.
Kérjük vegye figyelembe, hogy az alábbi képek számítógépen készültek, ezért a webáruház és a rendelési felület mobiltelefonon és tableten máshogy nézhet ki, azonban az oldal szövegezése minden platformon ugyan az.
1. A megvásárolni kívánt termék/termékek darabszámát állítsa be a termékoldalon, majd a "Kosárba teszem" gomb megnyomásával helyezze kosárba.
2. Amennyiben további terméket szeretne kosárba helyezni, válassza ki a „Tovább válogatok” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, kattintson a "Tovább a pénztárba" gombra.
3. A kosár tartalmát a „Kosár” ikonra kattintva bármikor megtekintheti. A kosár oldalon a termékek darabszámát módosítani vagy törölni is tudja. A rendelés leadását a „Tovább a pénztárba” gombra kattintva folytathatja.
4. A pénztárban adja meg elérhetőségeit (név, e-mail cím, telefonszám). Ezen az oldalon tud kupont beváltani és feliratkozni a hírlevélre. Amennyiben regisztrált vásárlónk, kattintson a "Bejelentkezés" gombra és jelentkezzen be az oldalra, hogy be tudja váltani esetlegesen érvényes hűségpontjait.
5. A következő oldalon válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot. Kérjük figyelmesen olvassa el az egyes szállítási módoknál feltüntetett információkat és ezek alapján döntsön. Ezt követően kattintson a "Tovább a fizetési módokhoz" gombra.
6. A következő oldalon válassza ki a kívánt fizetési módot, amely a választott szállítási módtól és a rendelés összegétől függően lehet utánvétel, online bankkártyás fizetés, illetve banki átutalás. A fizetési mód kiválasztásakor figyelmesen olvassa el a megjelenő információkat.
Kérjük vegye figyelembe, hogy a választott szállítási módtól függően változhatnak az elérhető fizetési módok, ezekről a szállítási lehetőség kiválasztásakor is olvashat. Ezen az oldalon megadhat külön számlázási címet is.
7. Végül a "Tovább az összegzéshez" gombra kattintva láthatja a rendelés összegzését, valamint itt adhat meg megjegyzést. Kérjük figyelmesen nézze át az összegzést, ellenőrizze a megadott adatokat és a rendelni kívánt termékeket.
Magát a rendelést az Általános Szerződési Feltételek és az Adatkezelési Nyilatkozat elfogadása után a "Megrendelem" gombra kattintva tudja leadni.
Mi történik a rendelés leadása után?
A rendelés leadása után megjelenik egy oldal, amelyen láthatja, hogy a rendelést sikeresen leadta.
Amennyiben a Barion online bankkártyás fizetést választotta, a rendelés leadása után a Barion online felülete egy külön oldalon nyílik meg, amely akár 5-10 másodpercet is igénybe vehet, ezt kérjük mindenképpen várja meg, hiszen csak így tudja kifizetni a rendelését.
A sikeres rendelés után a megadott e-mail címre visszaigazoló levelet küldünk Önnek, amelyben minden fontos információt megtalál, ezért kérjük olvassa el.
Amennyiben pár percen belül nem érkezik meg a visszaigazoló levél, kérjük ellenőrizze a "Spam" és "Promóciók" mappákat is. Ha itt sem találja, írjon nekünk egy e-mailt az info@drpatika.hu címre és segítünk.
A rendelése állapotáról folyamatosan e-mail üzenetben tájékoztatjuk.
Hasznos információk
Az alábbi oldalakon minden fontos információt megtalál a szállítási és fizetési módokról, a termékek elérhetőségéről, az elállási jogról és az át nem vett küldemények jogkövetkezményéről
Tudnivalók a házhozszállításról
Tudnivalók a FoxPost csomagautomatáról
Tudnivalók a GLS csomagautomatáról és csomagpontról
Barion online fizetési rendszer bemutatása