Dr. Herz Mesterbalzsam + Glükozamin 250 ml

Cikkszám: dhmg
Elérhetőség: Raktáron
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Várható szállítás: 2022. május 24.
Webáruházunkba megtalálja vitaminok, étrend kiegészítők, kozmetikumok széles skáláját, többek között; a Dr. Herz termékcsalád termékeit mint pl.:Dr. Herz Mesterbalzsam + Glükozamin 250 ml
Ajánljuk sportolóknak, időseknek és fiataloknak, akut és krónikus mozgásszervi panaszok kezelésére, visszeres panaszok, fejfájás esetén, és gyógyszeres terápia kiegészítőjeként. A Dr. Herz Mester Balzsam hatóanyagai prémium minőségűek és 100%-ban természetesek. Mesterséges színezéket, illatanyagot, parabéneket, kőolajszármazékokat nem tartalmaznak.

Leírás

A Dr. Herz Mester Balzsam hatóanyagai prémium minőségűek és 100%-ban természetesek. Mesterséges színezéket, illatanyagot, parabéneket, kőolajszármazékokat nem tartalmaznak. Olyan különleges gyógyhatással rendelkező gyógynövények koncentrációja mint a borsmenta, árnika, erdei fenyő, eukaliptusz, vadgesztenye, körömvirág, kámfor, fekete nadálytő, rozmaring. A Mester Balzsamot úgy alkottuk meg, hogy kombinált összetevőivel a legjobb eredményeket érje el a használat során. Ajánljuk sportolóknak, időseknek és fiataloknak, akut és krónikus mozgásszervi panaszok kezelésére, visszeres panaszok, fejfájás esetén, és gyógyszeres terápia kiegészítőjeként. Továbbá az alábbi tünetek esetén: ízületi, reumás fájdalom, zúzódások, hát-, derék-, izom-, gerincfájdalom, bokaficam, visszér, izomláz, izomgörcsök, fejfájás, sérülés okozta duzzanatok, ütődések.

A készítmény széles körben használható, például a vadgesztenye összetevőnek köszönhetően, amit visszeres gyulladt bőrfelületre, visszahúzza az ereket, elmulasztja a visszeres problémákat.

Az árnikát hatásos gyulladás- és fájdalomcsökkentőként ismeretes, külsőleg fertőtlenítő, sebgyógyító hatású, továbbá kelések, vérömlenyek, csonttörések okozta ödémák, zúzódások, rándulások kezelésére ajánlott. Enyhíti a rovarcsípések okozta viszketéseket, ismeretes fertőtlenítő hatása is. Reumatikus panaszokra is kiváló gyógyír. A rozmaringot is amely a fáradt és sajgó testrészek masszírozására ajánljuk. Használhatjuk izomhúzódások, izomfájdalmak, izomgörcsök, isiász, reumatikus jellegű ízületi gyulladások, zárt baleseti sérülések időszakában, ápolási céllal. A borsmenta nem csak belsőleg hasznos gyógynövény, hanem mentális fáradtság, stressz és depressziós állapotok esetén enyhíti a fejfájást, vagy egyéb végtag fájdalmat. A feketenadálytő gyökere egy kis szerves molekulát az allantoint tartalmazza. Az allantoin segíti a csontok és csontszövetek regenerálódásának gyorsítását, mely a nadálytő egyik legfontosabb gyógyhatását biztosítja.

Felhasználási javaslat:

A készítménnyel a tiszta bőrfelületet bekenjük, majd a bőrbe masszírozzuk.

Tárolás:

Szobahőmérsékleten, gyermekek elől elzárva!

Az eredmények egyénenként eltérőek lehetnek és nem garantált, függően az egyén szervezetének hatóanyag felhasználásától.

A kép csak illusztráció, a termékleírást minden esetben olvassa el!

Leírás és Paraméterek

Felhasználási javaslat:

A készítménnyel a tiszta bőrfelületet bekenjük, majd a bőrbe masszírozzuk.

Tárolás:

Szobahőmérsékleten, gyermekek elől elzárva!

A kép csak illusztráció, a termékleírást minden esetben olvassa el!