Caleido Magnézium Biszglicinát kapszula 60 db

Cikkszám: cmgbk
Elérhetőség: Raktáron
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Várható szállítás: 2022. január 25.
Magnéziumpótlás az érzékeny gyomrúaknak!
Kiválóan hasznosuló szerves magnézium formula

Leírás

Alapanyag(ok) lehetséges tulajdonságai

• A glicin jelenléte miatt nyugtatóan hathat az agyra
  • Segíthet enyhíteni a szorongást és elősegíteni a jobb alvást
  • Az egészséges csontsűrűség fenntartásával támogathatja a csontok erősségét
  • Segíthet a cukorbetegek vércukorszintjének szabályozásában és csökkentheti a cukorbetegség kialakulásának kockázatát
  • Csökkenti a szívritmuszavart
  • Csökkenti a premenstruációs szindróma (PMS) tüneteit
  • Csökkentheti a krónikus fájdalmat
  • Növelheti az izmok általános rugalmasságát
  • Jó hatással lehet sz általános életminőségre

Részletes leírás
A magnézium nélkülözhetetlen tápanyag az emberi test számára, mert számos fontos folyamatban vesz részt, amely elősegíti az egészség fenntartását, különösen az agyban, a szívben és az izmokban.

A magnézium-glicinát – glicinhez kötött magnézium –, az egyik olyan táplálékkiegészítő, amelyet gyakran használnak tápanyag kiegészítésként. Az ilyen típusú kiegészítők nagyon jó felszívódási szinttel rendelkeznek. Ez azt jelenti, hogy a test a lehető legtöbbet tudja kihozni belőle.

Az érzékeny gyomrúaknak sem okoz laza székletet vagy egyéb gyomorproblémát.

Összetétel
magnézium-biszglicinát; térfogatnövelő szer: mikrokristályos cellulóz, kálcium-foszfát; csomósodásgátló: magnézium-sztearát; kapszulahéj: hidroxipropil-metilcellulóz

Természetes anyagokból; Mesterséges ízesítőmentes; Mesterséges színezékmentes; GMO mentes; Hozzáadott cukrot nem tartalmaz; Allergénmentes

Adagolás, javasolt felhasználás, tárolás
Egy adag = 3 capsules

1 adag naponta

Tárolás: Jól zártan, száraz, hűvös, fényvédett helyen, gyermektől elzárva

Az étrend-kiegészítő nem helyettesíti a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, nem rendelkeznek gyógyhatással, nem alkalmasak betegségek kezelésére sem megelőzésére. Ha Ön terhes, szoptat, beteg vagy gyógyszereket szed, konzultáljon kezelőorvosával, mielőtt bármiféle étrend-kiegészítőt használna! Ha az orvosa nem nyitott az étrend-kiegészítők alkalmazására, keressen fel egy természetgyógyász szakembert! Az ajánlott napi fogyasztási mennyiséget ne lépje túl!

Az étrend-kiegészítők élelmiszerek, így a jelölésükre (címke feliratok, a címkén, csomagoláson található bármely jel, ábra stb.) és reklámozásukra az élelmiszereknél megfogalmazott általános előírásokat kell alkalmazni. Ennek megfelelően a termékek jelölése, megjelenítése és hirdetése nem állíthatja, vagy sugallhatja, hogy az étrend-kiegészítő betegségek megelőzésére, kezelésére alkalmas, vagy ilyen tulajdonsága van. A termékek leírásai a termék összetevőiről szóló általános információk, amelyek jellemzően tudományos publikációkon alapulnak, nem az adott termék konkrét tulajdonságait írják le. Kérjük, hogy a termékleírások, ismertetők, reklámok és egyéb információk olvasásakor ezt vegye figyelembe!

Az eredmények egyénenként eltérőek lehetnek és nem garantált, függően az egyén szervezetének hatóanyag felhasználásától.

A kép csak illusztráció, a termékleírást minden esetben olvassa el!

Leírás és Paraméterek

Alapanyag(ok) lehetséges tulajdonságai

• A glicin jelenléte miatt nyugtatóan hathat az agyra
  • Segíthet enyhíteni a szorongást és elősegíteni a jobb alvást
  • Az egészséges csontsűrűség fenntartásával támogathatja a csontok erősségét
  • Csökkenti a szívritmuszavart
  • Csökkenti a premenstruációs szindróma (PMS) tüneteit
  • Csökkentheti a krónikus fájdalmat
  • Növelheti az izmok általános rugalmasságát
  • Jó hatással lehet sz általános életminőségre

Részletes leírás

Az érzékeny gyomrúaknak sem okoz laza székletet vagy egyéb gyomorproblémát.

Összetétel

Adagolás, javasolt felhasználás, tárolás
Egy adag = 3 capsules

1 adag naponta

Tárolás: Jól zártan, száraz, hűvös, fényvédett helyen, gyermektől elzárva

A kép csak illusztráció, a termékleírást minden esetben olvassa el!